sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Crama Dracula

Acum cateva saptamani, colega mea de camera, Kyimet, si prietenii ei, ne'au invitat la un restaurant turcesc pe care l'au gasit aici, in Porto. A fost foarte tare sa vad cum se simt ca la ei acasa, mai ales ca vorbeau in turca cu oamenii de acolo. Asadar, pentru ca saptamana viitoare mergem in Barcelona, am cautat si noi un restaurant romanesc acolo, ca doar e suprapopulata Spania de romani. And look what we found! Abia astept sa mananc mamaliguta cu branza si smantana, cascaval pane, ardei umpluti, sarmale si papanasi. Si nu'mi vine sa cred ca au Izvorul Minunilor, Ursus, Timisoreana, Tuborg, Murfatlar si Busuioaca de Bohotin!!! Deja imi ploua in gura.

Un comentariu:

Pupica spunea...

am mancat si eu papanasi. nu aveau smantana, ci miere si poate nu au fost chiar papanasi, dar macar ma laud si eu:P