miercuri, 26 noiembrie 2008

%$*^$#(*^#)!

Dupa ce ca am invatat ore in sir fara un rezultat concret, am zis sa fac si eu o pauza si sa imi verific mail'ul. Numai ca in ultimele zile a fost cam gol (si nu, nu este o aluzie), asa ca am zis sa scriu pe blog. Dar cum netul de aici are o problema personala cu mine, a picat exact cand ma logam pe site. Super, bun inceput. Asa ca m'am intors la foile mele, in speranta ca o sa mai intre ceva in capul meu supraaglomerat de informatii aparent folositoare. Doar ca e cam tarziu si eu nu prea dau randament dupa 10 seara, deci e inutil sa mai citesc ceva.

Asaaa, sa trec si la subiect, pana nu imi mai face Mr. Wireless inca o bucurie.

"We warn the reader in advance that this model is hard work", scrie pe la inceputul capitolului la care ma tot chinui de cateva ore. No shit? O sa imi crape capul in doua si eu tot nu o sa reusesc sa inteleg ceva din chestiile alea. Si ce noroc pe mine ca am si un prof care la cursuri ne citeste slide'urile facute de autorii cartii dupa care invatam. Desi practic el nu depune nici un efort pentru cursul asta, doar ne streseaza cu 120 de "for example" pe curs, de 3 ori pe saptamana si cu nenorocita aia de foaie de prezenta.

Ce bine imi pare ca o sa ma intorc acasa experta in economie si cand o sa ma intrebe profii ce am invatat aici, o sa le povestesc in detaliu despre modelul economic Dixit.

$*#&^%#(*^#)!

Un comentariu:

Pupica spunea...

eu ma simt oricum. am dormit cam mult in ultimul timp si acum iar sunt in criza, iti povestesc eu maine cand ajung acasa. cat despre slideuri, profii astia au in general o problema. asa imi fac si mie unii dintre ei: avem slideul in fata si ne dicteaza dupa el. plus ca si exemplu e o dictare continua...traiasca deci informatizarea..sau nu!