joi, 20 noiembrie 2008

1715

"Ce mai faci? Am auzit ca ai niste examene curand si vreau sa-ti urez bafta!", imi scria o colega azi. And it made my day.

Nu ma laud cu o grupa prea grozava la facultate, nu suntem uniti, nu prea am iesit anul trecut, doar cand chiuleam si ne duceam la Motoare sau pe undeva pe langa ASE, si desi ne luam cadouri de ziua de nastere, nu s'au legat prea multe prietenii in grupa aia. Eu cel putin nu am legat prietenii de'o viata in primul an de facultate. Don't get me wrong, ma inteleg bine cu majoritatea, dar nu ne strangeam vinerea la o sticla de vodka sa ne povestim dramele personale.

Si nici nu ma asteptam sa pastrez legatura cu prea multi colegi, ca doar sunt plecata 6 luni, si fiecare are problemele sale, dar din cand in cand mai primesc cate un mail de la cineva care isi mai aduce aminte de mine si sa vezi atunci ce zambet imi rasare pe fata. Ca deh, pana una alta, mi'e dor sa ii bat la cap sa nu uite de nu stiu ce proiect sau examene si sa imi reproseze ca ii stresez cu prea multe mail'uri.

Uof.

Un comentariu:

Pupica spunea...

la mine in grupa sunt unii care abia abia daca te saluta. asa ca tu stai foarte bine, crede-ma:))