duminică, 2 noiembrie 2008

204

Miercuri. Obosita si cam suparata, plec eu de la facultate si ma duc in statia de autobuz. Dupa 5 minute vine 300. Evident, eu astept celalalt autobuz, 204. In statie mai era un tip. Si el tot pe 204 il asteapta. Peste 5 minute, mai vine un autobuz. Ma urc in el, si raman surprinsa ca tipul ramane in statie, uitandu'se ciudat la mine. Hmm, nu te urci in 300, nici in 204, atunci ce tot astepti in statia aia? Dupa un timp vad ca o ia la stanga in loc de dreapta. Eh, hai ca sunt obosita, poate nu mai stiu eu drumul. Mai merge putin si imi dau seama ca nu recunosc nimic din jurul meu. Si mi se aprinde beculetul. You, idiot, te'ai urcat in 300!!! De'aia se uita tipul ala asa la tine! Smart ass! Si ce'ai mai ras gandindu'te ca sta ca fraierul in statie, cand de fapt fraiera erai tu.

Un comentariu:

Corina spunea...

Ha, ha, ha :))))Asta imi aduce aminte Dana si de o colega de-a mea de la facultate. Asta a luat metroul de doua ori in directii gresite,in aceeasi zi :))