joi, 30 octombrie 2008

Happy happy joy joy

I am sooo happy! Inca nu imi vine sa cred, daaar am gasit bilete de avion cu 2 euro dus'intors. Adica, e mai ieftin decat o masa la cantina :)) So we're going to Paris and Madrid :D.
Tocmai am facut rezervarile, si a durat incredibil de mult, mai ales ca dupa ce am luat biletele pentru Madrid, am vazut ca la Paris nu mai era oferta in perioada respectiva, asa ca a trebuit sa le schimbam intre ele si am ajuns cu 3 rezervari, dintre care 2 in acelasi timp. Am pierdut 2 euro, who cares? Nu mananc maine la cantina :)))




3 comentarii:

Corina spunea...

Iubita, cand te duci la Paris? Poate ne vedem pe acolo :P ne gandim sa facem rev pe Champs Elysee...:)

Ana spunea...

Superoferta nu e valabila de Craciun si Revelion, ca ar da faliment :) Ma duc in perioada 29 ian - 3 febr.

Sa inteleg ca nu te'am convins sa vii in Porto..:(

Pupica spunea...

fericito! stii ce spun eu mereu, nu? "Sa faci multe poze!"