sâmbătă, 25 octombrie 2008

Study time


This is the view from my window. Si e asa de cald si de frumos afara, ca tot ce vreau sa fac e sa ma plimb de nebuna prin oras. Daaar, am de invatat la EDR, adica Economics and Regional Development. Numai numele materiei ma face sa am un chef nemaipomenit de invatat...NOT!!!



Noiembrie este o mica sesiune pentru mine. Am foarte multe teste, datorita sistemului de evaluare continua, si pentru fiecare am de invatat cam cat as avea pentru un examen in ASE. Si, ca de obicei, trag de timp, imi gasesc diferite ocupatii (fac poze pe geam si scriu pe blog), pana cand intru in criza de timp.

Gata. Back to study now.

Un comentariu:

Corina spunea...

Domne, ce sa-ti spun. Bine ca ai tu priveliste...Eu vad niste pomi si cum isi spala vecina de vis-a -vis copilul sau ce arunca in oala cu ciorba. Ia las-o mai moale cu invatatul ala si povesteste ce nebunii faci pe acolo :)